Jennifer Lopez si exercitiile pentru abdomen pe care le face la 50 de ani

Abdomenul pe care Jennifer Lopez il are la 51 de ani este o inspiratie pentru a ne aminti ca nu exista limite atunci cand exista munca si perseverenta. Pentru a marca si a defini burtica nu exista retete minune sau scurtaturi, asa cum a demonstrat cantareata si femeia de afaceri, care repeta seturi de exercitii intense pentru a o realiza, insotite de o dieta specifica care ii permite sa obtina rezultate bune. 

Sa stii despre ce este rutina pe care Jennifer Lopez a facut-o parte din cariera ei poate fi obositor doar sa o citesti, mai ales daca nu am indraznit sa facem pasul pentru a include exercitiile fizice ca parte a rutinei noastre zilnice. Dar este important de retinut ca celebra artista a urmat acest regim toata viata, ca la un moment dat a trebuit sa inceapa si nu a avut toata experienta pe care o acumuleaza astazi. 

Iubitoare de a-si activa corpul, si in acest sens aratandu-ne care sunt cele mai relevante jambiere ale momentului, interpretul din „On the Floor” ne-a impartasit de mai multe ori rutinele care fac parte din antrenamentele ei, la fel ca Dodd . Romero a facut , antrenorul tau de incredere, prin retelele tale de socializare. Mai jos detaliem in ce consta o zi de antrenament pentru Jennifer Lopez cand vine vorba de tonifierea abdomenului.

Cum este rutina pentru abdomenul lui Jennifer Lopez?

In general, Jennifer Lopez se antreneaza de cel putin cinci ori pe saptamana pentru a lucra toti muschii corpului ei in activari care dureaza aproximativ o ora, uneori putin mai mult. Mai exact, rutina lui abdominala se concentreaza pe trei exercitii care se repeta in trei runde. Expertul in fitness subliniaza sa le faci pe toate la rand, fara pauze intre ele pentru a o face in mod optim. 

Setul 1

50 de ridicari de ab agatate

Tineti o bara suficient de sus, astfel incat intregul corp sa fie suspendat . Exerseaza forta in brate dar si in abdomen pentru a ridica ambele picioare in acelasi timp la un unghi de 90 de grade . Coborati cu control si repetati. 

50 de franghii

Cu echipamentul necesar, stati in genunchi in timp ce tineti in maini ambele franghii, care poarta greutati pe fiecare. Intinde-ti trunchiul si coboara spatele drept pe podea. Stii ca faci exercitiul corect daca simti efortul in abdomen in timp ce iti impingi corpul in sus pentru a ridica ambele placi. 

J. Lo isi tonifica abdomenul cu trei exercitii.

Pe un pat special de gimnastica care se inclina inapoi pentru a depasi orizontalitatea, conceput pentru a oferi o gama mai mare de miscare, Jennifer Lopez repeta 50 de abdomene cu un disc de 45 de lire pentru a creste intensitatea provocarii. Daca abia sunteti la inceput, este recomandat sa le faceti doar cu greutatea corporala.

Setul 2

Al doilea set este simplu, consta in repetarea primului in intregime din nou, dar in loc sa-l faci pentru 50 de repetari asa cum ai facut prima runda, o vei face pentru 35 de miscari pentru fiecare dintre exercitii. 

Setul 3

Pentru a incheia sesiunea, Jennifer Lopez incheie runda a treia repetand exercitiile, dar opreste doar 21 de repetari in fiecare. In general, femeia de afaceri si cantareata completeaza de obicei cu cardio sau o rutina pentru brate si picioare. Retineti ca atunci cand incepem un stil de viata ca cel pe care il prezentam aici, cel mai important este sa facem primul pas, pur si simplu sa incepem. 

Pana la urma, cu timp si perseverenta, poti creste dificultatea cu mai multe repetari sau cu greutate, dar pana la urma este o cale care necesita timp. Amintiti -va sa va intindeti bine la sfarsit pentru a permite tesutului muscular sa se refaca si a evita durerea.