Anul Nou Lunar este un motiv de sarbatoare pentru tarile asiatice, precum si pentru fanii modei de lux, deoarece marcile de la Burberry la Dior se alatura acestei sarbatori si isi lanseaza colectiile capsule dedicate cu aceasta ocazie Anului Tigrului de Apa.
Burberry
Cu modelele Liu Bingbing, Liu Chunjie, Wang Xiangguo si Yang Ling ca protagonisti, Burberry isi prezinta colectia de Anul Nou Lunar cu o noua perspectiva asupra codurilor casei, reinventand iconicul trenci, imprimand accente rosii pe bluze, fuste si jachete, ea de asemenea adauga elemente grafice precum imprimeul exploziv portocaliu cu dungi de tigru pe geanta ei eleganta TB.
Marni
In colaborare cu artista venezueleana Magdalena Suarez Frimkess, firma creata in Italia in 1994 de cuplul Castiglioni a realizat o colectie capsula, care include accesorii si modele pret-a-porter pentru articole de imbracaminte pentru femei si barbati; Semnul distinctiv care distinge aceasta linie sunt ilustratiile distinctive in imprimeuri, broderii si jacquard din opera imaginativa a artistului in legatura cu universul liber al lui Marni.
Converse
In incercarea sa de a reprezenta comunitatile si culturile din intreaga lume, Converse prezinta siluete care spun povestea acestei sarbatori si reinterpreteaza cele doua modele emblematice ale sale, Chuck 70 si Run Star Hike, cu imprimeuri inspirate de apa si tigru.
Valentino
Pentru casa de moda, tigrul este o emblema deosebita, motiv pentru care pentru colectia sa capsule Valentino Tiger 1967 a decis sa aduca un omagiu culturii orientale cu acest simbol al norocului si o demonstratie de prietenie, aplicand-o pe piese vestimentare precum pantalonii scurti. , hanorace si in accesorii, precum geanta Valentino Garavani Roman Sutd in culori neon si neutre.
Versace
Cu o colectie care nu numai ca combina modelele rosii si aurii cu accente baroc, dar sustine si WWF pentru protectia tigrului. Piese vestimentare de inspiratie sport, precum si rochii cu maneca scurta sau seturi de pulover si fuste in noul imprimeu La Greca si nasturi Medusa.
Dior
Imprimeurile, broderii si patch-urile semnului zodiacal din acest an stralucesc pe articole de imbracaminte precum camasi, cardigane, blugi si jachete cu puf, cu un stil sportiv care omagiaza tigrul cu grafica. Kim Jones in colaborare cu Kenny Scharf ofera o interpretare comica cu o paleta de culori, in care ies in evidenta culorile albastru, alb si rosu.
Prada
Pe langa sarbatorirea Anului Nou Chinezesc si prezentarea colectiei sale, firma a lansat campania Action in the Year of the Tiger pentru a creste gradul de constientizare a problemei si a genera actiuni de schimbare pentru a proteja acest animal legendar. Campania ii are in rolurile principale pe cantareata Li Yifeng si actrita Chun Xia, fotografiate de fotograful Liu Song.
Gucci
Stalpul marcii, tigrul, este pictat manual pe niste piese vestimentare insotite de legenda, Gucci Tiger. Alessandro Michele ne arata fascinatia sa fata de natura si animale salbatice in aceasta selectie de imbracaminte pret-a-porter pentru barbati si femei, precum si accesorii. Pentru campanie, tigrii au fost fotografiati intr-un mediu sigur, supravegheat de American Humane.
Bottega Veneta
A fost ultima firma care si-a prezentat felul de a celebra acest festival, iar baiat a facut-o pe scara larga, deoarece a preluat unul dintre cele mai importante simboluri ale culturii chineze, Marele Zid, pe care a scris „Happy New”. Year” si logo-ul sau intr-o instalatie verde masiva, culoarea sa iconica.